Mijn eerste verre reis alleen! - Reisverslagen van Susan van den Broek - WaarBenJij.nu Mijn eerste verre reis alleen! - Reisverslagen van Susan van den Broek - WaarBenJij.nu
Mijn eerste verre reis alleen!

Mijn backpack staat bijna klaar, de zenuwen zijn er, bijna van iedereen afscheid genomen... Morgen vertrek ik dan eindelijk naar Australië. Eerst een vlucht van 11 uur naar HongKong, waar ik 15 uur moet wachten op de volgende vlucht van een uurtje of 10 naar Sydney. Gelukkig mag ik in die 15 uur van het vliegveld af en kan ik dus HongKong gaan bekijken. Mijn plan is om een week of 8 in Australië rond te trekken en daarna door te vliegen naar Thailand om daar nog 3 weekjes te vertoeven. Ik ga proberen om een aantal keer wat te typen voor degenen die het leuk vinden om te lezen. Ik heb er zin in, tot ziens allemaal!

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2016

Sydney to Cairns
Susan

Actief sinds 03 Okt. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 891

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2016 - 19 December 2016

Mijn eerste verre reis alleen!

Landen bezocht: